Mua ei tarvitse kahdesti käskeä kyllä. Taas putkahti uusi lehti erillisten vesihanojen maasta mun eteisen lattialle. Tuskin ehdin edellistäkään lukea (mutta se ei ole mun vika). Tässäkin lehdessä näyttäisi olevan jos jonkinlaista kivaa ohjetta. Täytyy muuten mainostaa, että ovat vieläpä aika selkeitä ohjeita, ei siitä kauaa ole kun mäkään en edes tajunnut englanninkielisistä neuleohjeista mitään ja nyt menee jo sujuvasti.

Nyt on vähän juhlafiilistä ilmassa koko aika, lehden mukana tuli Jubilee Celebration -lankaa paketillinen. Kummallisesti oman lippunsa väreillä juhlivat mun valmistumista.

Viime kesänä jo sisustin pikkuparvekkeesta tuollaisen merihenkisen. Silloin sain metsästää sisustustavaroita kirppiksiltä ja varta vasten purjehdusteemaisista pikkuputiikeista. Nyt on taas käynyt niin että olin aikaani edellä sisustusasioissa, koska huomasin tänä keväänä että jokakauppa pursuaa raitaa ja ankkurinkuvaa. Tiimarissakin oli oikein iso hylly myrskylyhtyjä ja putkityynyjä. Mä ostin sinivalkoraidalliset ja punavalkoraidalliset tabletit parvekkeen pikkupöydille. Nyt olis hakusessa vielä kansituoli (sellainen, jossa on puinen kehys ja keskelle pingotettu kangas). Laittaisin riippumaton, mutta ei sitä varmaan saa millään meidän parvekkeelle kiinni..

Mutta joo, jubileelangasta teen varmaan ainakin tuollaisen lehden kannessa näkyvän union jackin ja siitä kukkaron. Pitäis harjoitella intarsiaa ja toi vois olla hyvä pikkuprojekti siihen.