Niinkun ei olis tarpeeksi kirjoja luettavana tällähetkellä..

Nämä löysin syksymmällä Suomalaisen kirjakaupan alennuksesta. Virkkauskirjassa on hienoja ohjeita vähän perinteisemmistä virkkausmalleista. Virkkaus ei ollut yhtään niin vaikeaa kun mä luulin, ehkäpä tästäkin voisi jotain askarrella.

Ja sitten laiskimuksen suosikkikirja: neuleita paksusta langasta ja paksuilla puikoilla! No, en mä tiedä olenko mä niinkään laiska, ehkä enemmäkin kärsimätön. Joskus on kiva neuloa jotain sellaistakin mikä tulee nopeasti valmiiksi. Varsinkin nyt kun mulla on oikein joululahjapaja käynnissä.

Työt vähenee alkuvuodesta senverran että saan gradun valmiiksi keväällä. Saman verran vähenee myös palkasta, minkä vuoksi mä päätin alkaa nyt jo elää säästöliekillä. Tämä uusi elämäntapa oikeuttaa mut lähtemään heti huomenaamulla kirpputorille! Tosiaan, joululahjat on kaikki itsetehtyjä tänävuonna. Tavallaan tylsää mutta tavallaan olen vähä ylpeä et se on ylipäätään mahdollista. Vaikka en mä mitään mestariluomuksia ole saanut aikaan, lämmittävä ajatus on tärkein, eiks jeh? Ja korvaan sitten ensi jouluna kaikille sen noloudentunteen, joka on koettu mun itsetekemät räpellykset päälle puettuna. Joululahjoista kuvat vasta myöhemmin, en halua vielä alkaa pelotella ihmisiä.