..jaa graduuu valmiis ooon!

Blogi on ollut paitsiossa kun mä olen täällä vaan kirjoittanut. Eilen vein 86 sivua höpölöpöä painoon ja torstaina saan sen sitten oikeesti palautettuakin. Epätodellinen tunne. Mitäs sitä sitten tekis? Onneks on kaikenlaista pikkuprojektia kesken. Ehkä kysymys onkin se, että mistäs sitä sitten aloittais?

Olen mä touhunnu kaikenlaista käsityöprojektia ja sensellaista. Mihinkäs sitä kissanomistaja karvoistaan pääsis. Rikotaan blogihiljaisuus nyt kuitenkin ekaks vaikka ekoilla kevättouhuilla. Nämä olivat ja menivät pääsiäisen aikaan jo, mutta ehdin ottaa pari kuvaa sentäs.

Kaikki alkoi siitä kun mä näin kaupassa kivan kynttilälyhdyn (taimikäonkaan), jossa oli lasi ja päällä vielä tuollainen kanaverkkokori. Ajattelin että siihen sopisi helmililjat tai narsissit. En ihan oikeesti osannu päättää, ni ostin molempia. Ja tietty sen lyhdyn.

Sitten aloin miettiä että miten ne mullassa olevat sipulit muka saa nätisti joihinkin lasiastioihin. Ei muuta kun irrottamaan multaa sipuleista..

Päätin sitten kuitenkin laittaa helmililjat tuohon uuteen astiaan.

Ja narsissit pääsi Nuorekkuus-somisteisiin muiden pääsisäiskoristeiden kanssa.

Raikastui kyllä koko kämppä pienellä kukkakylvyllä. Helmililjoja riitti myös kirppikseltä viime kesänä ostamiini mummokuppeihin. Ihanaa kun kevät on vihdoin täällä!