Täällä yskin enkä muuta voi. Miksi aina syksy on tällaista räkätaudista toiseen vaeltamista? Ja kun oliskin vaan flunssa, niin vois edes mennä töihin ja tehdä gradua, mutta kun mulle nousee kuume ja sit olen ihan koomassa pari päivää. Olen nyt tullut takaisin 39 asteen tuolta puolen ja henkikin pihisee jälleen. Toista päivää poissa töistä, onneksi alkaa viikonloppu. Gradun kannalta uutinen ei ole hyvä, koska se ei ole edistynyt nyt mihinkään kun silmät ei ole pysyneet auki ollenkaan eikä akateemisen ja analyyttisen tekstin luominen helvetillisen päänsäryn aikana ole muutenkaan kovin tuottoisaa. Ehkä se tästä taas. Onneksi on kannettavat tietokoneet.

Koska en voi tehdä mitään, enkä ainakaan mitään järkevää, kaivelin kuvatiedostoja. Olen unohtanut blogata kesällä saamistani ulkomaantuliaisista. Ystävän poikkis on italialainen ja siksipä heidän lomareissunsa usein suuntautuu tyypin synnyinseudulle Sisiliaan. Viime matkalta oli löytynyt mulle eli Harrille ihania tuliaisia! Harri sai kahta eri kokoa olevia oikeita tiiliä, puutarhaansa lyhdyt, sekä ihanat linnunpöntön ja kynttilälyhdyn.

DSC07108-normal.jpg

Tiilet on tosi söpöjä, tuovat mieleen juurikin Välimeren maiden rakennustyylin. Näistä tehdään jotain kivaa puutarhaan tai kasvihuoneeseen! Lyhdyt on ehkä enemmän Lundby-kokoa, mut katsotaan nyt..tyyliltään sopivat Harrille. Ja toisaalta, onhan niitä puutarhapylväitä sellaisia lyhyempiäkin.

DSC07111-normal.jpg

Linnunpönttö ja tuikkulyhty ovat todella tervetulleita, lyhty varsinkin ilahdutti koska sen saa heti käyttöön kun talvi tulloo.

DSC07115-normal.jpg

Kiitos Piritta!