Niinhän siinä kävi että pääkaupunkiseutu vei sydämeni, tai oikeastaan kaikki työpaikat Turusta. Ni olen täällä nyt sitten. Työsopimusta jatkettiin vuoden loppuun niin uskalsin vuokrata asunnonkin. Aika stressintäyteinen alkusyksy takana, mutta nyt alkaa jo pääkoppa selvitä ja päivärytmi tasoittua. Alkoikin jo kyllästyttää tuo matkalaukkuelämä vähän.

Löysin kivan asunnon jossa kissatkin viihtyvät. Täällä sitä sitten asustellaan ja totutellaan oravanpyörään. Pääsin kyllä graduryhmäänkin nyt syksyksi, eli ehkä mä jopa joskus valmistun!

Nyt viikonloppuna oli Vanhassa Satamassa kädentaitomessut. Näytteilleasettajia oli aika paljon ja 10€ sisäänpääsymaksu vaikutti siihen nähden ihan kohtuulliselta. Palkkakin tuli just sopivasti tilille samana päivänä. Kiertelin messuja niinikään neulomisesta innostuneen työkaverin kanssa. Oli ihanaa kun kerrankin sai viettää viikonlopun muuten kuin pakkaamisen/purkamisen merkeissä. Yritin olla kohtuullinen, mutta mukaan tarttui silti jotakin ihanuuksia..

Ostin 12mm 80 cm pyöröpuikot, koska olen etsinyt sellaisia jo jonkinaikaa..pitäis yhtä peittoa aloitella. Ostin myös Viking Naturgarn -lankaa ihan mututuntumalla, tykkäsin väristä ja oli tarjouksessa. Teeteen Cacaon ostajalle tuli kaupanpäällisiksi kiva huppukaulurin ohje, ajattelin että voisin jopa tehdä välillä jotain itsellekin.

Onnistuin myös tilaamaan Suuri Käsityö -lehden vuodeksi. Tarjous oli aika hyvä (45€/12kk) niin ajattelin hyödntää, kun tulee sitä muutenkin ostettua irtonumeroina ja ne taas on toosi kalliita!

Tänään sain siivoushepulin kun mummi ilmoitti tulevansa kylään. Ja onneksi sain, koska samalla ovenavauksella sisään pamahtivat eno vaimoineen, serkkulikka ja täti. Mummi toi mulle tuliaisena ihanan askartelukirjan, jossa on mm. paljon neulemalleja! Kiitos!

Mun piti leipoa vieraille pullaa, mutta kerkesivät lähteä ennen kuin taikina oli edes kunnolla kohonnut (olen vähän hidas sunnuntaisin...). Kai mun täytyy syödä nä kaikki sitten itse!