Niin, olenhan mä täällä blogissakin avautunut siitä kun olen koko aika kipeänä. Nyt on sellainen putki päällä etten ole ollut töissäkään melkeen kuukauteen. Siihen väliin mahtuu kaksi viikkoa vuosilomaa, jonka toisaalta myös vietin sairaana. On se kumma et kaikenmaailman pöpöjen täytyy just muhun tarrata! Olen vetäny D-vitamiiniakin suoraan purkista joka aamu jo vuoden päivät. Ei auta mittää. Täytyykö tässä tosiaan alkaa noudattamaan jotain terveellisiä elämäntapoja, höh. Mä olen aina luullu et se riittää, etten tupakoi.

Nih, välillä olen ollut niinkin kipeä, ettei ole edes neuletyö pysynyt kädessä. Olen ollu vaan peiton alla sohvannurkassa ja ulissut. Välillä olen jaksanu neuloa. Joskus olen jaksanu ottaa kuvia. Tänään jaksan blogata ja huomenna yritän jaksaa mennä taas töihin.

Tässä on mun räkänen nokka ja uusi kauluri, jonka näpertelin itselleni ekojen saikkupäivien aikana. Eipä tuosta langasta olis oikein muuta voinut tehdäkään, en tykänny siitä ollenkaan. Lanka oli siis Katian VIP, jota joskus kirppikseltä ostin pari kerää. Kaikki meni tuohon ja hyvä niin. Kauluri on kyllä kiva ja lämmin käytössä.

DSC07289-normal.jpg

Koska kuumeessa keskittymiskyky ei ole niin hyvä, on parempi pysyä lyhyissä projekteissa tai ainakin toistaa samaa kaavaa. Siksi täällä onkin ollut sukkatehdas.

Näillä ei ole vielä omistajaa, mutta varmaan pukinkonttiin päätyvät..

DSC06956-normal.jpg

Hollantilaisen siskon kaksosille vein molemmille suomalaiset villatöppöset.

DSC07271-normal.jpg

Hollantilaisen toinen sisko sai puolestaan riemunkirjavat sukat, koska oli tällaisia toivonut. Lanka on Novitan 7 Veljestä Raitaa ja varteen lisäsin muutaman rivin Sirdarin New Fizzia.

DSC07258-normal.jpg

Sain vihdoin valmiiksi myös ekat tumput. Nämä meni ystävälle myöhästyneensä synttärilahjana..

DSC07264-normal.jpg

Olen yrittänyt päästä jämälangoista myös eroon. Novitan Jamboa löytyi kaapista tasan yksi kerä. Luulin ettei tätä enää tehdä (nyt olen kyllä nähnyt sitä taas kaupoissa..), joten käytin kerän kokonaan. Siitä riitti hyvin yhteen nappibaskeriin.

DSC07268-normal.jpg

Tämmösiä. Kesken on vaikka mitä vielä, mutta niin on parantuminenkin..Niisk!