Mun haasteen talvikuva ei olekaan mikään kaunis talvimaisema, koska blogini (ja kamerani) taso ei moiseen yllä. Tässä talvikuvassa poseeraa pienimmän pikkusiskoni uusi kaara jännästi parkkeerettuna. Sisko oli torstaina matkalla töistä kotiin, kun auto alkoi ihan suoralla tiellä heittelehtiä. Vauhtia oli ilmeisesti suht maltillisesti, n. 70 km/h, mutta koska tie oli jäinen, se oli liikaa. Tolppa tuli kuulemma väistettyä, mutta siinä se sitten olikin, kyljen kautta ympäriämpäri mentiin.

Onneksi ei ollut puita, vaan pelto. Onneksi sisko oli yksin autossa, eikä kahden ison koiransa kanssa. Onneksi oli turvavyö kiinni. Onneksi mulla on vielä sama lukumäärä ihania pikkusiskoja kun aiemminkin viikolla!!

auto-normal.jpg

Ajelkaahan varovasti!

Kuva 1: Omakuva
Kuva 2: Suosikkitavara
Kuva 3: Perheenjäsen
Kuva 4: Harrastus
Kuva 5: Vanha kuva
Kuva 6: Teema "vihreä"
Kuva 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Kuva 8: Suosikki kuva
Kuva 9: Päivän asu
Kuva 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Kuva 11: Hullua
Kuva 12: Arkeni
Kuva13: Teema “valo”
Kuva14: Talvikuva
Kuva 15: Rakkaus
Kuva 16: Mustavalkoinen omakuva
Kuva 17: Hetki
Kuva 18: Tunteet
Kuva 19: Täällä minä asun
Kuva 20: Teema “erilaiset”
Kuva 21: Kun olin pieni
Kuva 22: Tästä olen riippuvainen
Kuva 23: Kesäkuva
Kuva 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Kuva 25: Kaikessa kiireessä
Kuva 26: Tämä naurattaa aina
Kuva 27: Teema ”kaksi”
Kuva 28: Sää
Kuva 29: Uusin kuva minusta
Kuva 30: Valinnainen kuva