Meitsin haasteellinen katti on tällähetkellä pappalassa hoidossa, koska isäntäväki aikoo piipahtaa kohta taasen tuulimyllyjen ja tulppaanien maassa, eikä tyyppi pärjää viikkoa yksin kotona. Kelpaahan sen tuolla varsinaisessa Suomessa, kun saa juoksennella pihalla päivät pitkät ja seuraneitinä on Pörri (joka toivoo ettei Francis kävisi siellä niin usein).

Itselläni on ollut haasteellista päästä sängystä ylös joka aamu, enkä aina ole päässytkään. Eilen selvisi että olen influenssan jälkitautiarvonnassa voittanut 1 kpl korvatulehduksia, jee! Lääkärisetä vähän naureskeli, että mistäs sä olet tällaisen lastentaudin saanut? Minä sitten mutisemaan, ettei ole lapsia, johon lääkärisetä, ettei korvatulehdus ole tarttuvaa. Miksi sitten kysyi mistä mä olen sen saanut?! Daa.

Niin, asiaan. Kissa ei ole täällä, mutta se ei estä mua lataamasta nettiin noloja kuvia takavuosilta Kattihaasteen merkeissä. Vessa on aina kiehtonut Francista mystisellä tavalla. Välillä se unohtaa koko mestan, mutta sitten tulee taas kausia, jolloin kukaan ei käy vessassa ellei Tarkastaja F ole mukana (tätä on noloa selitellä vieraille, jotka haluaisivat käyttää fasiliteetteja ja joutuvat valitsemaan sen välillä, että kissa tulee katsomaan tai sitten huutaa ja raivoaa oven takana..). Helsingissä olemme joutuneet taas niin tassun alle, että vessan ovi ei saa olla kiinni kun korkeintaan 5 minsaa, ja sekin siten että Francis on sisäpuolella.

Kun Francis oli ollut mulla noin viikon, hän keksi vessan silloisessa kämpässä. Ja lavuaarin. Aivan huikea paikka!

francis%20vessassa-normal.jpg

Täällä käytiin lähinnä leikkimässä tuolla tulpan ketjulla ja pureskelemassa vessaharjaa. Ei kovin kissamaista, jouduttiin ostaa uusi harja kun kaikki harjakset katosivat!

lavuaari-normal.jpg

p.s. Francis ei ikinä mene keittiön tiskipöydälle tai lavuaariin. Täytyy kai olla tyytyväinen *koputtaa puuta*