Joulupukki oli paketoinut mulle kaksi aivan ihanaa neulekirjaa! Ääk! Mun pitää kirjoittaa gradua! Haluan neuloa! Miksei niitä voi tehdä yhtäaikaa?!

Mä en ole tällaisia edes mistään bongannut, varmaan pukin nörttitontut ovat taas olleet asialla kun ne löytää aina kaikkea hienoa tuolta interneteistä. Mutta sopivat mulle kyllä teemojen puolesta ja enköhän mä löydä jonkun sitten pitämäänkin uusia emotekeleitä. Esim. Harrin.

Vampire Knits sai jo sydämen pamppailemaan kuoriutuessaan joulukääreestä..

Ja toinen ihanuus on tämä:

Onneksi sain just kummilapsen luistelusukat neulottua. Nyt enää työkaverin lapselle luvattu villatakki ja äidin neuletunika valmiiksi ja pääsen näiden uusien tuttavuuksien kimppuun. Ihanuutta! Kiitos tonttu! :)

Kuvissa näkyy muuten edellisessä bloggauksessa mainitun punaisen sisustuspaketin satoa -kaunis lasinen malja. Marmeladeilla täytetty vati on joululahja siskolta ja paitsi kaunis, myös mainio karkkien kätkijä kissatalouteen. ;)