Mä luulen et teen tämän haasteen ihan väärin, mut so not. Monta kärpästä yhdellä lämäisyllä on ollut mun elämän ohjenuorana muutenkin pitkään. Tässä bloggauksessa näätte kuvia sieltä missä minä asun, mutta vain siivotuista kulmista, muahahaa. Lisäksi kehuskelen hyvällä Prisma-ostoksella. Oih, jännittävä elämäni.

Niin.

Minä ja hollantilainen asustamme pääasiakaupungissa, ja melko uudella asuinalueella. Seurana on lapsi- ja koiraperheitä. Toiset huutavat sunnuntai-aamuisin ja toiset jättävät koirankakat korjaamatta meidän oven edestä (varsinkin talvella, mikä on mun mielestä aika outoa kun ottaa huomioon että sen kikkaran kyllä havaitsee hangelta aika helposti, eikä luulisi olevan niiiin vaikeaa napata sitä pussiin..). No joo, ei muuten ole valittamista kyllä. Tai ehkä niillä on meistä. Yleensä esitämme ettei me puhuta suomea.

Ikkunasta ulos näkyy tällähetkellä lunta, ja sitä tulee koko aika lisää. Onneksi ei ole autoa, ja joku kolaa lumet pihalta kunhan ehtii. On mullakin pieni lumilapio, mutta en ole vielä kokenut tarvetta mennä parvekkeelle sen kanssa huitomaan.

Makkarissa tulee vietettyä aika paljon aikaa, koska siellä on lempihuonekaluni sängyn lisäksi myös "askartelupiironki" ja työpöytä+kirjahylly. Gradukirjat ovat hyllyssä tai pöydällä, tai sängyssä, tai lattialla..


 

Taas tuli postiluukusta houkutus..

Meillä on tupakeittiö, eli samaan huoneeseen on tungettu keittiökalusteet ja olohuonekalusteet. Sikäli ihan jees, että ruokaa tehdessä voi katsoa telkkaa ja muutenkin seurustella. Tässä on nyt vaan keittiön pöytä ja sekalaiset tuolinsa. Pitäisi lyhentää noi verhot, kun ne peittää patterit kokonaan..toinen syy on se, että Francis on roikkunut niissä ja alaosat näyttää ihan kamalilta. Tai sitten jos valmistuisi ja ostaisi kunnon verhot noiden Ikea-riepujen tilalle..

Mä ostin jokinaika sitten keittiöön ihanat vanhanaikaiset metallikorit + kuivaustelineen. Muistan selkeästi ottaneeni niistä kuvia, mutten löydä niitä koneelta, jatkan etsintöjä. Sensijaan voin esitellä Prisman alesta ostamani piirakkavuokasetin. Maksoi 12 euroa ja tällä ratkaistaan kaikki piirakkaongelmat (lähinnä ne, että me nykyisin innostutaan leipomaan yhtäaikaa, ja mä olen unohtanut entisen vuokani eksälle..). Varsinkin tuollaista neliönmallista irtoreunavuokaa olen ajatellut jo pitkään hankkia. Paljon reseptejä, joilla tehdään ruutuja, niitä on helppo tuosta leikata.

Eikös olekin kivat?

Ja mikä parasta: ne menee sisäkkäin! Pikkukeittiö kiittää!

 

Missäs te asutte?

 

Kuva 1: Omakuva
Kuva 2: Suosikkitavara
Kuva 3: Perheenjäsen
Kuva 4: Harrastus
Kuva 5: Vanha kuva
Kuva 6: Teema "vihreä"
Kuva 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Kuva 8: Suosikki kuva
Kuva 9: Päivän asu
Kuva 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Kuva 11: Hullua
Kuva 12: Arkeni
Kuva13: Teema “valo”
Kuva14: Talvikuva
Kuva 15: Rakkaus
Kuva 16: Mustavalkoinen omakuva
Kuva 17: Hetki
Kuva 18: Tunteet
Kuva 19: Täällä minä asun
Kuva 20: Teema “erilaiset”
Kuva 21: Kun olin pieni
Kuva 22: Tästä olen riippuvainen
Kuva 23: Kesäkuva
Kuva 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Kuva 25: Kaikessa kiireessä
Kuva 26: Tämä naurattaa aina
Kuva 27: Teema ”kaksi”
Kuva 28: Sää
Kuva 29: Uusin kuva minusta
Kuva 30: Valinnainen kuva