..se iskee kyllä heti joulun jälkeen uudestaan kevätfiiliksellä. Olen mä opiskellutkin, mutta sen jälkeen laittanu aivot narikkaan ja levittänyt askartelukamat ympäri kämppää. Selittelen hollantilaiselle et tä on mulle ihan normaalia..

Tein vanhasta keijukalenterista keväisiä kortteja. Samalla valmistuivat ystävänpäiväkortit kavereille, mut eihän niitä voi vielä tänne laittaa. Sen verran voin paljastaa, että teemana oli pinkin lisäksi vintage ja kevät. Hitsi kun olis rahaa niin täydentäisin vähän askarteluvarastoa..nyt jouduin käyttämään kaikkea mitä entuudestaan olin hamstrannut. Ehkä kesällä sitten. :) Tällähetkellä tuntuu muutenkin vahvasti siltä että elämä alkaa kesällä kun vihdoin valmistun. Kaikki mitä mä haluan tehdä ja saada tuntuu olevan rahasta kiinni -niin surulliselta kun se kuulostaakin. Mutta kun tarviin uudet silmälasit, kissat tarttis rokottaa, tietokone vetelee viimeisiään...plus et olen totaalisen kyllästynyt jatkuvaan penninvenytykseen ja makaronilaatikkoon! Ei silti, samalla kun palkka (toivottavasti!) nousee, alkaa myös erilaisten lainojen takaisinmaksu. Ei ole ihmisen elämä helppoa.

Olen osallistunut kahteen eri ystävänpäivävaihtoon. Salaiselle sydänystävälle piti lähettää jotakin sydämenmuotoista, minkä on itse tehnyt omin pikku kätösin. Anni Tannin Elämää -blogissa on sensijaan kirppisvaihto, jossa toiselle lähetetään kirppislöytöjä, joista uskoo tämän pitävän. Molemmat vaihdot ovat olleet mukavia toteuttaa. Tämä on tietysti vaatinut blogistalkkausta ja kirppiskiertelyä, mutta mä tykkään tehdä molempia. Salaisen sydänystävän paketti lähti jo eilen ja tänään laitan kirppispaketin matkaan. Kuvia ei vielä uskalla julkaista, ystävänpäivänä sitten. :)